.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمپ مرغداري 10 هزار جوجه را زنداني كرد!
با پلمپ شدن يك واحد پرورش مرغ گوشتي در قائم شهر 10 هزار قطعه جوجه 7 روزه در آستانه تلف شدن هستند.به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان

با پلمپ شدن يك واحد پرورش مرغ گوشتي در قائم شهر 10 هزار قطعه جوجه 7 روزه در آستانه تلف شدن هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان ، اين مرغداري كه در روستاي نوده قائم شهر قرار دارد تاكنون 5 دوره پرورش و عرضه مرغ زنده داشته ولي به دليل نداشتن مجوز و داشتن شاكي با صدور حكم قضايي از سوي اداره دامپزشكي قائم شهر پلمپ شده و از ادامه فعاليت آن جلوگيري به عمل آمده است.
صاحب مرغداري ضمن نگراني از وضعيت پيش آمده خواستار اتخاذ تصميم اصولي تر براي نجات جوجه ها و جلوگيري از به هدر رفتن اين سرمايه شده است.
اين مرغدار تصريح كرد: گرچه شاكي در چند صدمتري اين واحد داراي مجوز مرغداري است اما پيش از 10 سال به دليل نداشتن سالن و تجهيزات مناسب تاكنون هيچ فعاليتي در پرورش مرغ نداشته و بدينوسيله خواستار تجديدنظر دستگاه ذيربط در لغو مجوز نامبرده و اعطاء مجوز و ادامه فعاليت مرغداري اش شده است. در اين راستا سازمان جهاد كشاورزي مازندران در پاسخ به اعتراض و درخواست صاحب مرغداري پلمپ شده دستور رسيدگي و لغو مجوز مرغدار شاكي به دليل عدم فعاليت توليدي پس از مهلت تعيين شده را صادر كرد تا اقدامات بعدي در رفع مشكل و بررسي خواسته مرغدار فاقد مجوز صورت پذيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.28 seconds.